Irodáink

Az East Gate Offices irodaház komplexumot a hazai és nemzetközi üzleti és vállalati világ elvárásait figyelembe véve álmodtuk meg. Modern rendelkezésre álló irodáink, 100 fős konferencia termünk és kisebb-nagyobb tárgyalóink mind a hozzánk érkező cégek kényelmét és gondtalan munkavégzését szolgálják. Az EGO elnevezés is ezt üzeni – a cégeknek csupán saját küldetésükre kell odafigyelniük, a biztos hátteret mi garantáljuk a részükre! 

A 6 szinten található, közel 3000 négyzetméter összterületű kiadó irodáink megtervezésében és bérbe adásának folyamatában a „shell and core” (másnéven „base build”) koncepció alapján járunk el, vagyis a helyszín és a kivitelezés adott, a bérlők pedig a kiválasztott irodáikat a saját elképzelésük alapján rendezhetik be a számukra legmegfelelőbb módon. Rugalmasan tudunk igazodni a bérlők egyedi kéréseihez, így igény esetén a belső terek felosztásában és berendezésében is segítséget nyújtunk az ideális munkakörnyezet megteremtéséhez.  

Szolgáltatásaink

Rendelkezésre álló szolgáltatásainkkal bérlőink további kényelmét szolgáljuk:

  • A gasztronómiai kényelemről az irodaház komplexumban helyet kapott Il Baffo formabontó önkiszolgáló olasz étterem gondoskodik, amely magyar és olasz minőségi alapanyagok kombinációjával hozza el az egyedi kulináris élvezetet a miskolciak számára! 
  • Irodaházunk dolgozói számára az épülettel szemközti oldalon kamerával és sorompós beléptető rendszerrel ellátott parkoló áll rendelkezésre – bérlőink számára igény esetén saját bérelhető parkolóhelyet is tudunk biztosítani. Terveink szerint még másfélszerennyi parkolóhely létrehozására fog sor kerülni irodaházunk közvetlen közelében a komfortos parkolás érdekében. 
     
  • Irodaházunkba a belépés korszerű kártyás beléptetőrendszerrel történik. Központi recepciós szolgáltatásunkkal, illetve hétvégi és éjszakai portaszolgálatunkkal az akadálymentes munkavégzést támogatjuk.  
     
  • Irodaház komplexumunk „A” épületében találhatóak bérelhető, 8-20 fő befogadására alkalmas modern tárgyalóink, amelyekhez catering szolgáltatás is igényelhető. 
     
  • Nagyobb események lebonyolítására az irodaház fogadóteréből nyíló 100 fős, külsős vendégek számára is bérelhető konferenciaterem vehető igénybe.